пʼятниця, 6 листопада 2015 р.

Проект " Творчий учитель"

проект:     Творчий вчитель"
Відродження національної школи, підвищення її статусу вимагають високого рівня загальної і професійної культури вчителя. У зв'язку з цим велике значення має вивчення творчої педагогічної діяльності з метою розвитку професійного потенціалу вчителя.
МЕТА ПРОЕКТУ:
-         проведення діагностування з метою вивчення творчого потенціалу педагогів;
-         забезпечення розвитку індивідуальних здібностей вчителя, його творчого мислення;
-         реалізація нових освітніх технологій;
-         поширення перспективного педагогічного досвіду вчителів з високим творчим рівнем;
-         створення творчих груп вчителів для розробки теоретичних проблем та здійснення суто практичних видів творчої діяльності.

ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ:
1.  Виявити вчителів, здатних до творчості, науково-дослідницької роботи.
2.  Викликати інтерес вчителів до впровадження сучасних педагогічних технологій та інновацій в навчально-виховний процес.
3.   Спонукати вчителів до самоосвіти, бажання поділитись з колегами своїм успіхом.
4.  Створити умови для реалізації вчителями власного творчого потенціалу.


ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:
ü  підвищення педагогічної майстерності, методичного і наукового рівня вчителів;
ü  пошук, розробка і апробація нового змісту освіти і виховання дітей, методів і форм його реалізації;
ü  забезпечення вчителів новими прогресивними методами та засобами навчання;
ü  проведення моніторингу професійного рівня педагогів і його впливу на розвиток особистості учня;
ü  удосконалення навичок самоосвітньої роботи вчителя, надання йому кваліфікованої допомоги в підвищенні педагогічної майстерності; рівня педагогів;
ü  створення максимально комфортного освітнього середовища для інтелектуального, методичного і професійного розвитку педагога




Шляхи реалізації проекту
№ п.п
Заходи, спрямовані на реалізацію поставлених завдань
Термін реалізації
Відповідальні
1
Аналіз професійної компетентності учителів
Вересень 2015р.
Адміністрація, керівники МО
2
Розробити інструментарій для проведення діагностики вчителів
Вересень 2015р.
Адміністрація, керівники МО
3
Проаналізувати перспективу забезпечення педагогічними кадрами
До 1 вересня 2015 року
Директор
4
Проводити серед учнів профорієнтаційну роботу щодо вибору професії вчителя
Постійно
Сергієнко В.М.
Класні керівники
5
Створити  в МК електронну методичну базу « На допомогу вчителю»
До 1 жовтня 2015 року
Терещенко Л.Ф.
6
Проводити інформаційний огляд новинок психолого-педагогічної, методичної та фахової літератури
Постійно
ЗНВР, бібліотекар
7
Поповнювати книжковий фонд методичного кабінету новинками методичної літератури та педагогічними виданнями
Постійно
ЗНВР, бібліотекар
8
Організувати педагогічну виставку « З досвіду  вчителів школи»
Листопад 2015 року
ЗНВР, голови МО
9
Створити кожному вчителю особистий сайт, на якому  розміщувати  всі родзинки свого педагогічного досвіду
До 1 січня 2016року
Вчителі школи
10
Для кожного вчителя вести рейтингову картку активності
Постійно
Адміністрація
11
Запровадити оцінювання роботи вчителя колегами, учнями та їх батьками ( розробити спеціальні анкети)
До 1 березня 2016 року
ЗНВР, голови МО, голова ПК
12
Включитися в реалізацію проекту «Електронна атестація  педагогічних працівників»
З 1 вересня 2015 року
Директор
13
Запровадити щоденник                              « Скарбничка вчителя» для відстеження систематичності самоосвітньої роботи та ускладення завдань
З 1 вересня 2015 року
ЗНВР, методична рада школи
14
Провести ділову гру                                   « Удосконалення самоосвіти вчителя»
Лютий 2016 року
ЗНВР
15
Провести тести для виявлення реального рівня володіння компютерними технологіями
Жовтень 2015 року
Шабельник П.М.

16
Розробити методичні рекомендації для вчителів щодо використання сучасних інформаційних технологій у навчально-виховному процесі.
До 1 січня 2016 року
Шабельник П.М.
Фортун Г.В.
17
Створити в школі безпровідну                WI FI Zone
До 1 лютого 2016 року
Директор, завгосп
18
Провести  засідання педагогічної ради « Самоаналіз власної діяльності та самоосвіти-реальні шляхи підвищення професійної майстерності вчителів
Березень 2016 року
ЗНВР
19
Провести круглий стіл                                 « Педагогічна творчість і формальність»
Квітень 2016 року
Мажара Т.І.
20
Демонстрація  творчих досягнень учителів та учнів
« У нове сторіччя з новими ідеями»
Квітень 2016 року
Голови МО
21
Запровадити ведення журналу обліку педагогічних досягнень вчителів –новаторів та методичних труднощів окремих вчителів
Постійно
Адміністрація
22
Використовувати різні форми курсової перепідготовки та самоосвіти: дистанційне навчання, вебінари, інтернет-тести, інтернет-конференції, чатове спілкування.
Постійно
Адміністрація
23
Створити мобільні динамічні творчі групи для роботи над проблемними питаннями. Групам відзвітувати про свої досягнення (  презентації, друковані матеріали у фахових виданнях, брошури)
До 10 вересня 2015 року

Травень  2016 року
ЗНВР
24
 Провести  засідання  методичних об’єднань з обміном практичним досвідом  спільно з вчителями Кам’янської ЗШ.
Лютий 2016року
ЗНВР, голови МО
25
Кожному МО створити електронні конструктори уроків для конкретного класу
Протягом навчального року
Голови МО
26
Всім вчителям, які мають не більше 18 годин тижневого навантаження при можливості зробити методичні дні.
Постійно
Адміністрація
27
Створити кімнату психологічного розвантаження.
До 1 січня 2016 року
Директор, завгосп
28
Залучати вчителів до громадської роботи
Постійно


Прогнозовані результати
§  Достовірність інформації про рівень професійної компетентності педагогічних працівників;
§  Зростання методичного рівня педагогів;
§  Створення продуктів самоосвітньої діяльності;
§  Спроможність  виходу вчителя на науково-дослідницьку роботу;
Створення максимально комфортного освітнього середовища для інтелектуального, м

Немає коментарів:

Дописати коментар