проект: „ Творчий вчитель"
Відродження національної школи,
підвищення її статусу вимагають високого рівня загальної і професійної культури вчителя. У зв'язку з цим велике значення має
вивчення творчої педагогічної діяльності з метою
розвитку професійного потенціалу вчителя.
МЕТА ПРОЕКТУ:
- проведення діагностування з метою вивчення
творчого потенціалу педагогів;
- забезпечення розвитку індивідуальних здібностей
вчителя, його творчого
мислення;
- реалізація нових освітніх технологій;
- поширення перспективного педагогічного досвіду
вчителів з високим творчим
рівнем;
- створення
творчих груп вчителів для розробки теоретичних
проблем та здійснення суто практичних видів творчої діяльності.
ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ:
1. Виявити вчителів, здатних до
творчості, науково-дослідницької
роботи.
2. Викликати інтерес вчителів до впровадження
сучасних педагогічних технологій та
інновацій в навчально-виховний процес.
3. Спонукати вчителів до самоосвіти,
бажання поділитись з колегами своїм успіхом.
4. Створити умови для реалізації
вчителями власного творчого потенціалу.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:
ü підвищення педагогічної
майстерності, методичного і наукового рівня вчителів;
ü пошук, розробка і апробація
нового змісту освіти і виховання дітей, методів і форм його реалізації;
ü забезпечення вчителів новими
прогресивними методами та засобами навчання;
ü проведення моніторингу
професійного рівня педагогів і його впливу на розвиток особистості учня;
ü удосконалення навичок
самоосвітньої роботи вчителя, надання йому
кваліфікованої допомоги в підвищенні педагогічної
майстерності; рівня педагогів;
ü створення максимально комфортного
освітнього середовища для інтелектуального, методичного і професійного розвитку
педагога
Шляхи реалізації проекту
№ п.п
|
Заходи,
спрямовані на реалізацію поставлених завдань
|
Термін реалізації
|
Відповідальні
|
1
|
Аналіз
професійної компетентності учителів
|
Вересень 2015р.
|
Адміністрація,
керівники МО
|
2
|
Розробити
інструментарій для проведення діагностики вчителів
|
Вересень 2015р.
|
Адміністрація,
керівники МО
|
3
|
Проаналізувати
перспективу забезпечення педагогічними кадрами
|
До 1 вересня 2015
року
|
Директор
|
4
|
Проводити серед
учнів профорієнтаційну роботу щодо вибору професії вчителя
|
Постійно
|
Сергієнко В.М.
Класні керівники
|
5
|
Створити в МК електронну методичну базу « На допомогу
вчителю»
|
До 1 жовтня 2015
року
|
Терещенко Л.Ф.
|
6
|
Проводити
інформаційний огляд новинок психолого-педагогічної, методичної та фахової
літератури
|
Постійно
|
ЗНВР, бібліотекар
|
7
|
Поповнювати книжковий
фонд методичного кабінету новинками методичної літератури та педагогічними
виданнями
|
Постійно
|
ЗНВР, бібліотекар
|
8
|
Організувати
педагогічну виставку « З досвіду
вчителів школи»
|
Листопад 2015
року
|
ЗНВР, голови МО
|
9
|
Створити кожному
вчителю особистий сайт, на якому
розміщувати всі родзинки свого
педагогічного досвіду
|
До 1 січня 2016року
|
Вчителі школи
|
10
|
Для кожного
вчителя вести рейтингову картку активності
|
Постійно
|
Адміністрація
|
11
|
Запровадити оцінювання
роботи вчителя колегами, учнями та їх батьками ( розробити спеціальні анкети)
|
До 1 березня 2016
року
|
ЗНВР, голови МО,
голова ПК
|
12
|
Включитися в
реалізацію проекту «Електронна атестація педагогічних
працівників»
|
З 1 вересня 2015
року
|
Директор
|
13
|
Запровадити
щоденник «
Скарбничка вчителя» для відстеження систематичності самоосвітньої роботи та
ускладення завдань
|
З 1 вересня 2015
року
|
ЗНВР, методична
рада школи
|
14
|
Провести ділову
гру «
Удосконалення самоосвіти вчителя»
|
Лютий 2016 року
|
ЗНВР
|
15
|
Провести тести
для виявлення реального рівня володіння комп’ютерними технологіями
|
Жовтень 2015 року
|
Шабельник П.М.
|
16
|
Розробити
методичні рекомендації для вчителів щодо використання сучасних інформаційних
технологій у навчально-виховному процесі.
|
До 1 січня 2016
року
|
Шабельник П.М.
Фортун Г.В.
|
17
|
Створити в школі
безпровідну WI FI
Zone
|
До 1 лютого 2016
року
|
Директор, завгосп
|
18
|
Провести засідання педагогічної ради « Самоаналіз
власної діяльності та самоосвіти-реальні шляхи підвищення професійної
майстерності вчителів
|
Березень 2016
року
|
ЗНВР
|
19
|
Провести круглий
стіл «
Педагогічна творчість і формальність»
|
Квітень 2016 року
|
Мажара Т.І.
|
20
|
Демонстрація творчих досягнень учителів та учнів
« У нове сторіччя
з новими ідеями»
|
Квітень 2016 року
|
Голови МО
|
21
|
Запровадити
ведення журналу обліку педагогічних досягнень вчителів –новаторів та
методичних труднощів окремих вчителів
|
Постійно
|
Адміністрація
|
22
|
Використовувати
різні форми курсової перепідготовки та самоосвіти: дистанційне навчання,
вебінари, інтернет-тести, інтернет-конференції, чатове спілкування.
|
Постійно
|
Адміністрація
|
23
|
Створити мобільні
динамічні творчі групи для роботи над проблемними питаннями. Групам
відзвітувати про свої досягнення (
презентації, друковані матеріали у фахових виданнях, брошури)
|
До 10 вересня
2015 року
Травень 2016 року
|
ЗНВР
|
24
|
Провести засідання методичних об’єднань з обміном практичним
досвідом спільно з вчителями
Кам’янської ЗШ.
|
Лютий 2016року
|
ЗНВР, голови МО
|
25
|
Кожному МО
створити електронні конструктори уроків для конкретного класу
|
Протягом
навчального року
|
Голови МО
|
26
|
Всім вчителям,
які мають не більше 18 годин тижневого навантаження при можливості зробити
методичні дні.
|
Постійно
|
Адміністрація
|
27
|
Створити кімнату
психологічного розвантаження.
|
До 1 січня 2016
року
|
Директор, завгосп
|
28
|
Залучати вчителів
до громадської роботи
|
Постійно
|
|
Прогнозовані результати
§
Достовірність
інформації про рівень професійної компетентності педагогічних працівників;
§
Зростання
методичного рівня педагогів;
§
Створення
продуктів самоосвітньої діяльності;
§
Спроможність виходу вчителя на науково-дослідницьку
роботу;
Створення максимально
комфортного освітнього середовища для інтелектуального, м
Немає коментарів:
Дописати коментар