Зоряний час
Необхідне
обладнання: картки з
написаними на них цифрами від 1 до 6, бейджики з іменами учасників, зірочки
КОНКУРС 1. Вибери
правильну відповідь:
Участь приймають 6
учнів.
Учні картками
показують номер правильної відповіді. За кожну правильну відповідь одержують
одну зірочку.
На екрані:
ЗАПИТАННЯ
Після підрахунку
одержаних зірочок –один учасник ,
який набрав найменшу кількість зірочок, виходить з гри.
КОНКУРС 2. Логічні ланцюжки. Вилучити зайве.
Участь приймають 5 учнів.
На екрані:
І) 1)
Вієт 2)
Евклід 3)Декарт
4) Резерфорд 5) Піфагор 6)
Фалес
ІІ) 1) Квадрат 2) Трапеція 3) Ромб
4) Паралелограм 5) Прямокутник 6) Коло
ІІІ) 1) 724 2) 316 3) 441
4) 502 5) 4528 6) 1000
ІV) 1)
ар 2)
сантиметр 3) сажень
4) верста 5) метр 6) дюйм
Після підведення
підсумків цього конкурсу залишається четверо учасників.
КОНКУРС 3.Вказати помилки.
Учасники піднімають таблички, на яких цифри
записів, які треба поміняти місцями. Наприклад, 2 і 4.
На екрані:
І) На мою думку, всі ці числа записані в порядку зростання.
1)
-82 2) -6 3) -45
4)
-68 5) -2 6) 12
ІІ) На мою думку, дроби записані в порядку спадання:
1) 0,111 2) 0,101 3) 0,11
4) 0,1 5) 0,01
6) 0,001
Після цього конкурсу
залишається троє учасників
КОНКУРС 4. Написати математичний термін, що містить
найбільше букв. Після цього конкурсу в грі залишаються тільки два фіналісти.
КОНКУРС
5. Скласти якнайбільше слів зі слова Інтегрування протягом
2 хвилин. Після цього учасники по черзі читають слова. Той, хто назва більше
слів-переможець. Для нього настає ЗОРЯНИЙ ЧАС.
Він звертається до
всіх присутніх з промовою « Для чого
треба вчити математику»
Немає коментарів:
Дописати коментар