пʼятниця, 9 жовтня 2015 р.

Впровадження новітніх педагогічних технологій у навчально-виховний процес.


Педагогічна технологія та її суть
Прогнозовані результати
·        Формування математичних компетентностей учнів.
     Автори-Зубарєва Г.Д.
м. Нікополь,
        Коваленко  В.Г.
    Кіровоградська область
Суть технології: Виховання у школярів правильного відношення до навчальної праці, до процесу власного пізнання при вивченні математики

Позитивний вплив на якість математичної підготовки учнів.
·        Технологія розвивального навчання
     Автори-Д.Ельконін,
         В. Давидов.
    Суть технології:
Формування активного, самостійного творчого мислення учнів і на цій основі поступового переходу в самостійне навчання

Забезпечення умов для найбільш повної самореалізації учнів. їхньої пізнавальної активності, самостійного мислення, творчості
Інформаційні технології навчання.
За підтримки корпорації Microsoft у рамках реалізації ініціативи
 « Партнерство у навчанні»
Суть технології: використання інформаційно-комунікативних технологій у навчально-виховному процесі

Можливість реалізувати нові форми і методи навчання. Створення можливостей для творчої діяльності. Доступ учнів до нетрадиційних джерел інформації
Технологія різнорівневого навчання
Автор: А.М. Капіносов
Суть технології: диференційований підхід до викладання математики шляхом використання різнорівневих завдань.

Можливість кожному учневі працювати у доступному для нього темпі.

Немає коментарів:

Дописати коментар