Впровадження новітніх педагогічних технологій у
навчально-виховний процес.
Педагогічна технологія та її суть
|
Прогнозовані результати
|
·
Формування математичних
компетентностей учнів.
Автори-Зубарєва Г.Д.
м. Нікополь,
Коваленко
В.Г.
Кіровоградська область
Суть
технології: Виховання у школярів правильного
відношення до навчальної праці, до процесу власного пізнання при вивченні
математики
|
Позитивний вплив на якість математичної
підготовки учнів.
|
·
Технологія
розвивального навчання
Автори-Д.Ельконін,
В. Давидов.
Суть
технології:
Формування активного, самостійного творчого мислення
учнів і на цій основі поступового переходу в самостійне навчання
|
Забезпечення умов для найбільш повної
самореалізації учнів. їхньої пізнавальної активності, самостійного мислення,
творчості
|
Інформаційні технології
навчання.
За підтримки корпорації Microsoft у рамках реалізації
ініціативи
« Партнерство у
навчанні»
Суть технології: використання інформаційно-комунікативних
технологій у навчально-виховному процесі
|
Можливість реалізувати нові форми і методи
навчання. Створення можливостей для творчої діяльності. Доступ учнів до
нетрадиційних джерел інформації
|
Технологія різнорівневого навчання
Автор: А.М. Капіносов
Суть технології: диференційований підхід до викладання математики шляхом
використання різнорівневих завдань.
|
Можливість кожному учневі працювати у доступному для нього темпі.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар