неділю, 25 жовтня 2015 р.

Математика, 6 клас

Математика, 6 клас
Тема: Всі дії із звичайними дробами.
Мета: закріпити вміння, навички учнів виконувати спільні дії із звичайними  
і    десятковими дробами, перевірити вміння застосовувати набуті знання   в нестандартних ситуаціях. Розвивати навички усної лічби,       обчислювальні навички, увагу, логічне мислення, навички свідомої     самостійної та колективної роботи, навички само- та взаємоконтролю.
   Виховувати наполегливість, винахідливість, цілеспрямованість у
 досягненні поставленої мети, прищеплювати інтерес до математики.
Тип уроку: урок узагальнення та  систематизації знань, вмінь, навичок.
Обладнання: картки із завданнями, математичне доміно, комп’ютерна
                      презентація, малюнки для творчих завдань.
Хід уроку.
І Організаційний момент
ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.
Сьогодні ми повторюємо увесь матеріал, вивченню якого ми приділили скільки часу- це дії із звичайними дробами. Урок буде проводиться у вигляді змагання між двома командами-хлопчиків і дівчаток. Метою нашого уроку буде здобути ключ, який відкриє нам шлях до найбільшого  скарбу на  світі. Але, ви ж знаєте, що багатство легко не дається нікому. Щоб його здобути доведеться дуже добре попрацювати. Та я вірю, що вас це не злякає, тому з радістю буду супроводжувати вас в дорозі і, в разі необхідності, допомагати вам.
ІІІ. Основна частина уроку.
Щоб вирушити в дорогу треба добре підготуватися. Зараз ми з вами повторимо матеріал, який вивчили на уроках. Нам допоможе це зробити комп’ютерна  презентація «Звичайні дроби», 
Тепер починаємо нашу подорож до скарбу.
І завдання –Усний рахунок.( Додаток №1) За правильні відповіді кожна команда одержує конверт з літерою.
ІІ завдання –Дистанційний диктант ( групова робота) Додаток № 2
Біля дошки лежать листочки із завданнями. Учасники кожної команди по черзі вибігають до дошки, намагаються запамятати умову завдання і передати її членам команди, які повинні його виконати. Успіх залежить від того наскільки уважні всі члени команди. ( Один за всіх і всі за одного)


ІІІ завдання – Математичне доміно ( робота парами)

Немає коментарів:

Дописати коментар